Articles by Jan Schroder
LuxExperience powołuje Francisa Belina na stanowisko CEO Mytheresa
Niemiecki detalista modowy Mytheresa stoi w obliczu zmian w zarządzie. We wtorek notowana na giełdzie spółka macierzysta LuxExperience B.V. ogłosiła powołanie Francisa Belina na stanowisko CEO Mytheresa. Objęcie przez niego nowej funkcji nastąpi 1 stycznia 2026 roku. Belin zastąpi Michaela Kligera, który jako CEO grupy LuxExperience nadal będzie...
PeopleFeaturedloading...
Po zaskakująco dobrych wynikach kwartalnych: TJX ponownie podnosi prognozy roczne
Amerykańska grupa handlowa TJX Companies Inc. w trzecim kwartale roku obrotowego 2025/26 ponownie przekroczyła własne prognozy oraz oczekiwania analityków. W odpowiedzi na te wyniki, w środę spółka wyznaczyła wyższe cele na cały rok. Specjalista rynku off-price, obecny w Europie poprzez formaty TK Maxx i Homesense, w ciągu 13 tygodni poprzedzają...
BusinessMemberloading...
LuxExperience: Mytheresa odnotowuje dwunastoprocentowy wzrost kwartalnych przychodów
Internetowy detalista luksusowy Mytheresa odnotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale roku obrotowego 2025/26, znacząco poprawiając swoje wyniki finansowe. Informacje te pochodzą z raportu okresowego opublikowanego w środę przez spółkę matkę, LuxExperience B.V. Grupa zaraportowała również postępy w procesie integracji platform...
BusinessMemberloading...
On utrzymuje rekordowy kurs w trzecim kwartale
Szwajcarska firma z branży artykułów sportowych On Holding AG osiągnęła w trzecim kwartale roku obrotowego 2025 rekordowe wyniki, przewyższając oczekiwania rynkowe. Wobec silnej dynamiki wzrostu, zarząd w środę po raz kolejny podniósł roczne prognozy. W okresie od lipca do września przychody wyniosły 794,4 miliona franków szwajcarskich (858,9...
BusinessFeaturedMemberloading...
Under Armour kończy drugi kwartał ze stratą
Amerykański producent odzieży sportowej, Under Armour Inc., zgodnie z oczekiwaniami odnotował w drugim kwartale roku obrotowego 2025/26 spadek przychodów i straty. Najnowsze wyniki, zaprezentowane przez firmę w czwartek, okazały się jednak nieco lepsze od prognoz zarządu i analityków. W okresie od lipca do września Under Armour wygenerował...
BusinessMemberloading...
The Platform Group raportuje znaczący wzrost w pierwszych dziewięciu miesiącach
Düsseldorfski koncern e-commerce The Platform Group AG znacząco zwiększył swoje przychody i zysk w pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku obrotowego 2025. W świetle ostatnich wyników zarząd potwierdził w czwartek swoje roczne prognozy. W okresie od stycznia do września skonsolidowane przychody osiągnęły poziom 531,6 mln euro, co oznacza...
BusinessMemberloading...
Zalando: Przejęcie About You napędza przychody kwartalne
Berliński sprzedawca mody online, Zalando SE, przedstawił w czwartek wyniki za trzeci kwartał roku obrotowego 2025. Bieżące dane po raz pierwszy uwzględniają wyniki About You, po sfinalizowaniu przejęcia konkurenta w lipcu. Przychody koncernu wzrosły o 26,5 procent W okresie od lipca do września przychody koncernu wyniosły 3,02 mld euro. Oznacza...
BusinessFeaturedMemberloading...
Pandora: spadek zysku w trzecim kwartale pomimo wzrostu przychodów
Duńska firma jubilerska Pandora A/S, pomimo trudnych warunków rynkowych, odnotowała wzrost przychodów w trzecim kwartale roku obrotowego 2025. Zysk okazał się jednak niższy od osiągniętego w analogicznym okresie ubiegłego roku. Informacje te pochodzą z opublikowanego w środę komunikatu okresowego spółki. W okresie od lipca do września...
BusinessMemberloading...
Capri Holdings odnotowuje stratę w drugim kwartale
Amerykański koncern modowy Capri Holdings Limited odnotował stratę w drugim kwartale roku obrotowego 2025/26. Spółka odnotowała również spadek przychodów. Jednakże, opublikowane we wtorek wyniki finansowe przewyższyły oczekiwania zarządu. W ostatnim kwartale, zakończonym 27 września, przychody z działalności kontynuowanej – czyli z wyłączeniem...
BusinessMemberloading...
Mimo spadku zysku w trzecim kwartale, Kontoor Brands ponownie podnosi roczne prognozy
Amerykański koncern odzieżowy Kontoor Brands Inc. w trzecim kwartale roku obrotowego 2025 ponownie odnotował zaskakująco silny wzrost przychodów, co było zasługą przejęcia marki outdoorowej Helly Hansen. Jednorazowe obciążenia doprowadziły jednak do znacznego spadku zysku. W świetle nieoczekiwanie dobrych wyników, firma po raz kolejny podniosła...
BusinessMemberloading...