Articles by Press Club
Kolejna placówka wsparcia psychicznego młodzieży sfinansowana przez Fundację LPP
W Gdańsku powstała nowa placówka działająca na rzecz wsparcia zdrowia psychicznego młodzieży. Galeria Przymorze stała się lokalizacją trzeciego już klubu Niebieskie Trampki – miejsca, w którym młodzi ludzie mogą spędzić wartościowy czas i znaleźć pomoc specjalistów. Pomysłodawcą oraz realizatorem inicjatywy jest Fundacja FOSA, a partnerem...
BusinessPress Releaseloading...
LPP wzmacnia swoją obecność na Bałkanach – pełne portfolio marek dostępne w Kosowie
Po udanym debiucie Sinsay w Kosowie w lutym br., LPP zdecydowało się rozszerzyć swoją obecność na tym rynku. Polska spółka uruchomiła salony wszystkich marek w najbardziej prestiżowym centrum handlowym stolicy – Prishtina Mall. Tym samym pełne portfolio Grupy jest już dostępne dla klientów w Kosowie, a kraj ten zyskuje na znaczeniu w procesie...
RetailPress Releaseloading...
Grupa CCC w Q1 2025: wyższe przychody, wzrost wyniku EBITDA i poprawa rentowności
Grupa CCC opublikowała raport za Q1 2025 (luty’25 – kwiecień’25), zgodnie z którym odnotowała wynik EBITDA na poziomie 377 mln zł (+25% rdr) i poprawę rentowności EBITDA o blisko 3 p.p. rdr, do 16%. Przychody wyniosły 2,3 mld zł, co stanowi 4% wzrostu rdr, przy wymagającej bazie porównawczej poprzedniego roku. Grupa utrzymuje wysoką dyscyplinę...
BusinessPress Releaseloading...
Mocna dynamika sprzedaży w obu kanałach i dwucyfrowe wzrosty zysku – LPP podsumowuje pierwszy kwartał br.
• W pierwszym kwartale 2025 r. gdańska spółka zanotowała mocne, dwucyfrowe wzrosty sprzedaży zarówno w kanale tradycyjnym (+19,9 proc. r/r), jak i online (+25,1 proc. r/r). • Wykorzystanie potencjału omnichannelowego modelu sprzedaży oraz pozytywne przyjęcie kolekcji wiosennych marek LPP przełożyło się na wypracowanie w okresie od lutego do...
BusinessPress Releaseloading...
Azja Centralna kolejnym kierunkiem rozwoju Grupy LPP
Grupa LPP realizuje ogłoszoną w kwietniu strategię biznesową, która zakłada m.in. przyspieszenie rozwoju Sinsay na nowych rynkach zagranicznych. Kolejnym po Europie Środkowo-Południowej rozdziałem w międzynarodowej ekspansji spółki są kraje Azji Centralnej. Na początku sierpnia zaplanowane jest otwarcie pierwszego salonu w Uzbekistanie, gdzie do...
RetailPress Releaseloading...
HalfPrice podbija kolejny europejski rynek!
Saragossa, Sofia, Madryt, a teraz Mediolan – HalfPrice nie zwalnia tempa. Off-price'owy szyld konsekwentnie realizuje zapowiadane plany zagranicznej ekspansji. Tym razem zadebiutował we Włoszech. To już 14. rynek, na którym działa najmłodszy brand z portfolio Grupy CCC. Otwarcie najnowszego sklepu HalfPrice w mediolańskim centrum handlowym...
RetailPress Releaseloading...
OTCF SA wzmacnia zarząd. Łukasz Ostrowski obejmuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu
1 lutego do zarządu OTCF SA, właściciela marki 4F, dołączył Łukasz Ostrowski, który obejmuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu. Będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu, transformacjach operacyjnych oraz rozwoju strategii biznesowych. Łukasz Ostrowski...
PeoplePress Releaseloading...