Articles by Press Club
Press Club to wyodrębniona sekcja, niezależna od treści redakcyjnych, która uzupełnia strony z wiadomościami partnerów o oficjalne komunikaty prasowe przesyłane przez marki, agencje PR i zespoły komunikacyjne. Te nieedytowane ogłoszenia dostarczają aktualnych informacji o premierach produktów, wydarzeniach i nowościach firmowych – bezpośrednio ze źródła.
Polska wprowadza zakaz hodowli zwierząt na futra: Prezydent podpisał ustawę wygaszającą branżę do 2034 roku
Polska oficjalnie dołączyła do grona 18 państw członkowskich Unii Europejskiej, które wprowadziły zakaz hodowli zwierząt na futra. Proces legislacyjny zakończył się 2 grudnia 2025 roku, z chwilą podpisania ustawy przez prezydenta Karola Nawrockiego. Stanowi to istotny zwrot dla kraju, będącego obecnie największym producentem futer w Europie. W...
FashionPress Releaseloading...
Grupa CCC w Q3 2025: rekordowe tempo ekspansji – inwestycja w realizację celów strategicznych
Grupa CCC w Q3 2025 (sierpień’25 - październik’25) odnotowała historycznie najwyższy poziom przychodów w pojedynczym kwartale (blisko 3 mld PLN), przy dynamice sprzedaży na poziomie 7%. Q3 2025 był dla Grupy CCC czasem przyspieszenia rozwoju powierzchni handlowej – jej dynamika na koniec kwartału wyniosła +21% rdr. Przychody Grupy CCC w Q3’25...
BusinessPress Releaseloading...
Tech Fest 2025 powraca: ogłoszono pierwszych prelegentów
Alvanon, światowy lider w dziedzinie technologii dopasowania odzieży, ogłosił pierwszą listę prelegentów oraz program konferencji Tech Fest 2025. To jednodniowe wydarzenie online, które odbędzie się 9 października, poświęcone będzie analizie, w jaki sposób sztuczna inteligencja redefiniuje cykl życia produktu w branży modowej – od koncepcji po...
EventPress Releaseloading...
Grupa CCC w Q2 2025: rekordowy wynik EBITDA, wzrost przychodów oraz przyspieszenie rozwoju powierzchni handlowej
Grupa CCC w Q2 2025 (maj’25 - lipiec’25) odnotowała historycznie najwyższy wynik EBITDA w pojedynczym kwartale (481 mln PLN). Przychody Grupy wzrosły o 11% rdr do poziomu 2,9 mld PLN. Q2 2025 był dla Grupy CCC czasem przyspieszenia rozwoju powierzchni handlowej – jej dynamika wyniosła +17% rdr. Grupa utrzymuje wysoką dyscyplinę kosztową, notując...
BusinessPress Releaseloading...
Kolejna placówka wsparcia psychicznego młodzieży sfinansowana przez Fundację LPP
W Gdańsku powstała nowa placówka działająca na rzecz wsparcia zdrowia psychicznego młodzieży. Galeria Przymorze stała się lokalizacją trzeciego już klubu Niebieskie Trampki – miejsca, w którym młodzi ludzie mogą spędzić wartościowy czas i znaleźć pomoc specjalistów. Pomysłodawcą oraz realizatorem inicjatywy jest Fundacja FOSA, a partnerem...
BusinessPress Releaseloading...
LPP wzmacnia swoją obecność na Bałkanach – pełne portfolio marek dostępne w Kosowie
Po udanym debiucie Sinsay w Kosowie w lutym br., LPP zdecydowało się rozszerzyć swoją obecność na tym rynku. Polska spółka uruchomiła salony wszystkich marek w najbardziej prestiżowym centrum handlowym stolicy – Prishtina Mall. Tym samym pełne portfolio Grupy jest już dostępne dla klientów w Kosowie, a kraj ten zyskuje na znaczeniu w procesie...
RetailPress Releaseloading...
Grupa CCC w Q1 2025: wyższe przychody, wzrost wyniku EBITDA i poprawa rentowności
Grupa CCC opublikowała raport za Q1 2025 (luty’25 – kwiecień’25), zgodnie z którym odnotowała wynik EBITDA na poziomie 377 mln zł (+25% rdr) i poprawę rentowności EBITDA o blisko 3 p.p. rdr, do 16%. Przychody wyniosły 2,3 mld zł, co stanowi 4% wzrostu rdr, przy wymagającej bazie porównawczej poprzedniego roku. Grupa utrzymuje wysoką dyscyplinę...
BusinessPress Releaseloading...
Mocna dynamika sprzedaży w obu kanałach i dwucyfrowe wzrosty zysku – LPP podsumowuje pierwszy kwartał br.
• W pierwszym kwartale 2025 r. gdańska spółka zanotowała mocne, dwucyfrowe wzrosty sprzedaży zarówno w kanale tradycyjnym (+19,9 proc. r/r), jak i online (+25,1 proc. r/r). • Wykorzystanie potencjału omnichannelowego modelu sprzedaży oraz pozytywne przyjęcie kolekcji wiosennych marek LPP przełożyło się na wypracowanie w okresie od lutego do...
BusinessPress Releaseloading...
Azja Centralna kolejnym kierunkiem rozwoju Grupy LPP
Grupa LPP realizuje ogłoszoną w kwietniu strategię biznesową, która zakłada m.in. przyspieszenie rozwoju Sinsay na nowych rynkach zagranicznych. Kolejnym po Europie Środkowo-Południowej rozdziałem w międzynarodowej ekspansji spółki są kraje Azji Centralnej. Na początku sierpnia zaplanowane jest otwarcie pierwszego salonu w Uzbekistanie, gdzie do...
RetailPress Releaseloading...
HalfPrice podbija kolejny europejski rynek!
Saragossa, Sofia, Madryt, a teraz Mediolan – HalfPrice nie zwalnia tempa. Off-price'owy szyld konsekwentnie realizuje zapowiadane plany zagranicznej ekspansji. Tym razem zadebiutował we Włoszech. To już 14. rynek, na którym działa najmłodszy brand z portfolio Grupy CCC. Otwarcie najnowszego sklepu HalfPrice w mediolańskim centrum handlowym...
RetailPress Releaseloading...