Articles by Rachel Douglass
Authentic wybiera Orbico Group do realizacji europejskiej ekspansji marki Dockers
Marka Dockers przygotowuje się do europejskiej ekspansji pod kierownictwem Orbico Group. Ten dystrybutor został wybrany przez spółkę macierzystą Dockers – Authentic Brands Group – do realizacji strategii mającej na celu zapewnienie amerykańskiej marce długoterminowego wzrostu i stabilnej pozycji na rynku. Na mocy zawartego porozumienia, Orbico...
BusinessMemberloading...
Japoński Tydzień Mody świętuje 20-lecie z przyszłościowym Rakuten FWT
Japońska Organizacja Tygodnia Mody (JFWO) świętuje swoje 20-lecie w sezonie wiosna/lato 2026, a wraz z nim nadchodzi przyszłościowa edycja Rakuten Fashion Week Tokyo (FWT). W tym sezonie zarówno wizualny motyw tygodnia mody – „Przyszłość nie pojawia się znikąd” – jak i jego ogólny temat – „Bądź szwem, który łączy świat” – mają na celu oddanie ho...
FashionFeaturedloading...
Firma macierzysta Roberto Cavalli potwierdza, że marka nie jest na sprzedaż
Grupa DAMAC, firma macierzysta włoskiego domu mody Roberto Cavalli, potwierdziła, że marka nie jest na sprzedaż. Oświadczenie to pojawiło się w odpowiedzi na spekulacje medialne sugerujące, że firma rozważa strategiczne opcje dla marki. W oświadczeniu udostępnionym FashionUnited 31 lipca, rzecznik Grupy DAMAC powiedział: „Od momentu nabycia...
BusinessMemberloading...
Labubu kontra 7-11: Globalny boom napędza ofensywę prawną Pop Mart przeciwko naśladowcom
Labubu, urocza figurka elfa z puszystymi uszami i szerokim uśmiechem, stała się przedmiotem sporu o prawa własności intelektualnej. Ten niegdyś niszowy gadżet kolekcjonerski przekształcił się w modny dodatek, który zyskał rzeszę oddanych fanów, co nie uszło uwadze konkurencji. Pop Mart, chiński gigant zabawkarski, twórca Labubu, agresywnie broni...
BusinessFeaturedMemberloading...
Primark wkracza na Bliski Wschód dzięki umowie z Alshaya Group
Sieć sklepów Primark, znana z przystępnych cen, potwierdziła plany wejścia na rynek Bliskiego Wschodu poprzez nowe partnerstwo z operatorem franczyz detalicznych, Alshaya Group. Firmy, które po raz pierwszy ogłosiły swoją strategiczną współpracę w 2024 roku, planują otwarcie czterech sklepów w regionie Rady Współpracy Państw Zatoki Perskiej...
Retailloading...
Nieznaczny wzrost sprzedaży Primark w pierwszej połowie roku dzięki ekspansji, pomimo słabszego rynku brytyjskiego
W ciągu 24 tygodni do 1 marca sprzedaż Primark odczuła wpływ ostrożnych nastrojów konsumenckich w Wielkiej Brytanii, jednak w innych regionach spółka matka sieci dyskontowej, Associated British Foods (ABF), odnotowała „dobry wzrost bazowy”. Najwyższy wzrost sprzedaży, o 21 procent, odnotowano w Europie Środkowej i Wschodniej, gdzie firma...
BusinessFeaturedMemberloading...