• Home
  • News
  • Business
  • Centric Brands wzmacnia segment mody dziecięcej poprzez akwizycję Vingino

Centric Brands wzmacnia segment mody dziecięcej poprzez akwizycję Vingino

Centric Brands LLC, wiodący globalny kolektyw marek lifestylowych, przejął Vingino Group – międzynarodową markę mody dziecięcej i lifestyle'u, znaną z podejścia skoncentrowanego na designie oraz silnego dziedzictwa w kategorii denimu. Akwizycja ta ma na celu znaczne wzmocnienie międzynarodowego działu dziecięcego (Kids division) Centric poprzez wykorzystanie możliwości operacyjnych Vingino oraz ugruntowanych relacji handlowych w Europie, Ameryce Środkowej i Południowej.

Założona w 2001 roku przez Marijke van Beek i Benniego Dekkera, marka Vingino ewoluowała w wielokategorialny, globalny brand zakorzeniony w rzemiośle i współczesnym stylu, oferujący odzież dla wszystkich grup wiekowych – od niemowląt po dorosłych. Firma z siedzibą w Holandii zbudowała swoją reputację na łączeniu jakości, komfortu i wzornictwa podążającego za trendami.

Jason Rabin, dyrektor generalny (CEO) Centric Brands, stwierdził, że przejęcie to wpisuje się płynnie w długoterminową strategię rozwoju firmy. „Potencjał projektowy i sourcingowy Vingino, wraz z ich silnymi sieciami kontaktów w Europie oraz Ameryce Środkowej i Południowej, idealnie pasują do naszej globalnej strategii wzrostu. Z niecierpliwością oczekujemy ścisłej współpracy z zespołem Vingino jako integralnym partnerem w procesie wzmacniania i skalowania naszej międzynarodowej platformy mody dziecięcej”.

Jan van den Berg, dyrektor generalny (CEO) Vingino, podkreślił, że dołączenie do Centric stanowi ważny kamień milowy dla marki. „Jesteśmy dumni, że możemy dołączyć do grupy Centric Brands i z optymizmem patrzymy na nowy rozdział w naszej działalności. Dzięki skali działania Centric, ich ekspertyzie oraz wspólnemu zaangażowaniu w kreatywność i jakość, z entuzjazmem podchodzimy do rozwoju marki Vingino”.

Centric Brands projektuje, pozyskuje, promuje i sprzedaje produkty w kategoriach odzieży dziecięcej, męskiej i damskiej, akcesoriów, kosmetyków oraz rozrywki. Oczekuje się, że przejęcie Vingino zwiększy globalny zasięg firmy i poszerzy jej obecność w dynamicznie rosnącym segmencie mody dziecięcej.

Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.

FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.


OR CONTINUE WITH
Centric Brands
Mergers and acquisitions
Vingino