• Home
  • News
  • Business
  • Crocs, Inc. odnotowuje stratę operacyjną w wysokości 428 milionów dolarów

Crocs, Inc. odnotowuje stratę operacyjną w wysokości 428 milionów dolarów

Drugi kwartał roku obrotowego przyniósł Crocs, Inc. znaczny spadek wyniku operacyjnego. Z zysku w wysokości 326 milionów dolarów (279,8 miliona euro) rok wcześniej, firma odnotowała stratę rzędu 428 milionów dolarów, co stanowi spadek o 231,2%.

Andrew Rees, CEO Crocs, Inc., w raporcie kwartalnym wyjaśnia te wyniki. W związku z niepewną i nieprzewidywalną sytuacją rynkową, firma zdecydowała się na działania oszczędnościowe, takie jak redukcja zapasów i ograniczenie promocji. „Chociaż te inicjatywy w krótkiej perspektywie wpływają na nasze przychody, to w dłuższej perspektywie przyczynią się do wzrostu zysków, marży i przepływów pieniężnych”.

Crocs, Inc., firma matka marek Crocs i HeyDude, odnotowała łączne przychody w wysokości 1,14 miliarda dolarów, co stanowi wzrost o 3,4%.

Marka Crocs odnotowała wzrost o 5%, osiągając w drugim kwartale przychody na poziomie 960 milionów dolarów. Natomiast marka HeyDude zanotowała spadek przychodów o 3,9% w tym samym okresie, osiągając 190 milionów dolarów.

Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.

FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.


OR CONTINUE WITH
Crocs