Firma macierzysta Roberto Cavalli potwierdza, że marka nie jest na sprzedaż
Grupa DAMAC, firma macierzysta włoskiego domu mody Roberto Cavalli, potwierdziła, że marka nie jest na sprzedaż. Oświadczenie to pojawiło się w odpowiedzi na spekulacje medialne sugerujące, że firma rozważa strategiczne opcje dla marki.
W oświadczeniu udostępnionym FashionUnited 31 lipca, rzecznik Grupy DAMAC powiedział: „Od momentu nabycia Roberto Cavalli w 2019 roku, DAMAC znacząco zainwestował w rozwój i sukces firmy.
„Roberto Cavalli nie jest na sprzedaż. Nadal, jak wcześniej, jesteśmy zainteresowani partnerami strategicznymi, którzy mogą wnieść wartość dodaną do biznesu”.
Spekualacje na temat sprzedaży Cavalli zaczęły krążyć w zeszłym miesiącu, kiedy marka poinformowała, że rozważa „strategiczne sojusze” w związku z poszukiwaniem możliwości rozwoju. W oświadczeniu dla agencji Reutera firma stwierdziła: „Proces ten będzie prowadzony z udziałem wszystkich zainteresowanych akcjonariuszy”.
Firma nie sprecyzowała wówczas, czy rozważa sprzedaż całego przedsiębiorstwa, czy też poszukuje inwestora mniejszościowego.
Po przejęciu Cavalli, w wyniku bankructwa marki, Grupa DAMAC, należąca do emirackiego biznesmena Hussaina Sajwani, rozpoczęła wdrażanie strategii naprawczej.
Wiele wysiłków skupiono na wzmocnieniu obecności Cavalli na Bliskim Wschodzie, gdzie firma realizuje projekty deweloperskie i bierze udział w wydarzeniach takich jak Tydzień Mody w Dubaju.
Cavalli eksploruje również nowe przedsięwzięcia, takie jak umowa licencyjna na kolekcję artykułów wyposażenia wnętrz, współpraca z markami o silnym kulturowym znaczeniu, jak Skims, oraz seria otwarć sklepów w Europie, Azji i Ameryce Północnej, dywersyfikując w ten sposób swoje portfolio.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.
OR CONTINUE WITH