Free People napędza wyniki Urban Outfitters, Inc. w pierwszej połowie roku
Amerykańska grupa modowa Urban Outfitters, Inc. odnotowała wzrost zarówno przychodów, jak i zysków w pierwszej połowie roku.
Urban Outfitters, Inc. jest spółką matką m.in. marek Anthropologie i Urban Outfitters, marki odzieżowej Free People oraz platformy wynajmu odzieży Nuuly.
Przychody koncernu wzrosły w ciągu pierwszych sześciu miesięcy o 11 procent, osiągając rekordowy poziom 2,83 miliarda dolarów (2,4 miliarda euro). Największy wzrost odnotowano w przypadku marki Free People, co koncern przypisuje zwiększeniu sprzedaży hurtowej do specjalistycznych sklepów. Każda ze spółek należących do grupy odnotowała wzrost przychodów w pierwszej połowie roku.
Zysk netto firmy wzrósł ze 179 milionów dolarów rok wcześniej do 252 milionów dolarów w pierwszej połowie bieżącego roku obrotowego.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.
OR CONTINUE WITH