Klättermusen przejmuje partnera dystrybucyjnego w Korei Południowej
Szwedzka marka outdoorowa Klättermusen sfinalizowała przejęcie swojego partnera dystrybucyjnego AYL w Korei Południowej. Firmy współpracują ze sobą od dziewięciu lat, a w ramach nowej struktury Klättermusen utworzy lokalny oddział, opierając się na dotychczasowym zespole AYL. „Przejęcie to stanowi logiczny krok po niemal dekadzie partnerstwa. Prowadzi do zacieśnienia współpracy między zespołami w Szwecji i Korei oraz przyspieszenia realizacji długoterminowej wizji marki w tym regionie” – czytamy w komunikacie prasowym.
AYL reprezentuje Klättermusen na rynku południowokoreańskim od 2016 roku, skutecznie wprowadzając markę do świadomości szybko rosnącej społeczności entuzjastów outdooru oraz konsumentów ceniących design. Obecnie AYL zarządza siedmioma salonami firmowymi Klättermusen oraz współpracuje z 27 detalistami w modelu shop-in-shop. Zatrudniając 34 pracowników w siedzibie w Seulu, firma odegrała kluczową rolę w budowaniu pozycji marki w Korei Południowej. Na rok 2026 zaplanowano otwarcie dwóch kolejnych salonów.
Akwizycja AYL i powołanie Klättermusen Korea są ściśle powiązane z planami ekspansji marki. W ciągu najbliższych pięciu lat nowo powstały podmiot planuje otwarcie około dziesięciu nowych sklepów flagowych. „Korea Południowa ma bogatą historię alpinizmu, a tutejsza filozofia projektowania i wizja idą w parze z wartościami Klättermusen oraz szwedzkim stylem życia” – komentuje Ji-hwan Lee, CEO AYL, a obecnie Klättermusen Korea. „To kultura, która ceni mistrzowskie rzemiosło i funkcjonalne innowacje – cechy głęboko zbieżne z filozofią Klättermusen”.
Marka Klättermusen została założona w 1975 roku i obchodzi w tym roku jubileusz 50-lecia istnienia.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.
OR CONTINUE WITH