Lululemon zapowiada ekspansję na sześć nowych rynków w 2026 roku
Kanadyjski gigant z segmentu athleisure, Lululemon, potwierdził plany ekspansji na sześć nowych rynków w nadchodzącym roku. Wejście marki odbędzie się w ramach modelu partnerstwa franczyzowego i jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie.
Zapowiada się rekordowy rok pod względem liczby debiutów rynkowych – firma wejdzie do Grecji, Austrii, Polski, Węgier i Rumunii dzięki nowemu partnerstwu z Arion Retail Group. Jednocześnie marka przygotowuje się do startu w Indiach we współpracy z Tata CLiQ.
Na nowych rynkach europejskich pełen asortyment Lululemon będzie dostępny online za pośrednictwem unijnej platformy e-commerce. Z kolei w Indiach marka zadebiutuje na platformach marketplace Tata CLiQ Luxury oraz Tata CLiQ Fashion. Dalsze szczegóły dotyczące lokalizacji sklepów stacjonarnych i harmonogramu otwarć zostaną udostępnione w 2026 roku.
Najnowsza faza ekspansji wpisuje się w szerszą strategię rozwoju Lululemon, w ramach której marka jest już obecna na ponad 30 światowych rynkach w Ameryce Północnej, regionie EMEA, Azji i Pacyfiku oraz w Chinach kontynentalnych. Proces ten przyspieszył w bieżącym roku, obejmując debiuty we Włoszech, Danii, Turcji i Belgii, również realizowane w modelu franczyzowym.
W oficjalnym oświadczeniu Sarah Clark, SVP na region EMEA w Lululemon, stwierdziła, że planowane wejścia na nowe rynki są odpowiedzią na „silny” globalny popyt na produkty marki. Clark dodała: „Każdy z tych rynków stwarza obiecujące perspektywy dla naszej marki. Z niecierpliwością oczekujemy na współpracę z naszymi partnerami franczyzowymi, aby zaprezentować nasze innowacyjne produkty i zapewnić angażujące doświadczenia zakupowe jeszcze szerszemu gronu konsumentów w tych regionach”.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.
OR CONTINUE WITH