Richemont rozpoczyna rok obrotowy ze wzrostem sprzedaży
Koncern jubilersko-zegarmistrzowski Richemont odnotował wzrost sprzedaży w pierwszych trzech miesiącach roku obrotowego 2025/26.
Na kluczowym rynku azjatyckim widoczna jest stabilizacja, po tym jak firma – podobnie jak wiele innych firm luksusowych – odczuła w ostatnim czasie spowolnienie konsumpcji w Chinach.
W okresie od kwietnia do czerwca Richemont zwiększył sprzedaż o 3 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, do 5,41 miliarda euro. Tym samym firma osiągnęła wynik zbliżony do średnich oczekiwań rynkowych. Po uwzględnieniu wahań kursowych wzrost wyniósł 6 procent, jak poinformowała firma w środę.
Sprzedaż w segmencie biżuterii wzrosła o 7 procent do 3,9 miliarda euro. Z kolei sprzedaż zegarków spadła o 10 procent do 824 milionów euro.
Richemont informuje o dwucyfrowym wzroście w Europie, Ameryce, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. W regionie Azji i Pacyfiku, przy stałych kursach walut, sprzedaż ustabilizowała się, podczas gdy w Japonii odnotowano spadek w porównaniu z wysoką bazą z analogicznego okresu ubiegłego roku.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.
OR CONTINUE WITH