Spadek sprzedaży G-III Apparel w drugim kwartale, przewidywany wpływ ceł
W drugim kwartale sprzedaż netto G-III Apparel Group spadła o 5% do 613,3 miliona dolarów w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Zysk netto za kwartał wyniósł 10,9 miliona dolarów, czyli 25 centów na akcję, co stanowi spadek z 24,2 miliona dolarów, czyli 53 centów na akcję rok wcześniej. W trakcie kwartału G-III wykupiła również 1,14 miliona swoich akcji za 24,6 miliona dolarów.
Komentując prognozy, Morris Goldfarb, prezes i dyrektor generalny G-III, powiedział: „Patrząc w przyszłość, zaktualizowaliśmy prognozy na rok fiskalny 2026, aby odzwierciedlić obecną sytuację makroekonomiczną, bardziej ostrożne prognozy naszych partnerów detalicznych, a także wpływ ceł na nasze wyniki finansowe. Aktywnie łagodzimy presję celną poprzez połączenie partycypacji dostawców, selektywne zmiany w zaopatrzeniu i ukierunkowane podwyżki cen”.
G-III przewiduje, że w przyszłości poniesie dodatkowe koszty celne w wysokości około 155 milionów dolarów, które zostały częściowo zrównoważone przez partycypację dostawców, zmiany w zaopatrzeniu i podwyżki cen. Pozostały nieskompensowany wpływ szacuje się na 75 milionów dolarów, z czego większość będzie miała wpływ na drugą połowę roku.
Na cały rok fiskalny 2026 firma prognozuje sprzedaż netto na poziomie około 3,02 miliarda dolarów, w porównaniu z 3,18 miliarda dolarów w roku fiskalnym 2025. Oczekuje się, że zysk netto wyniesie od 112 milionów dolarów do 122 milionów dolarów, czyli od 2,53 dolara do 2,73 dolara na akcję.
W trzecim kwartale G-III prognozuje sprzedaż netto na poziomie około 1,01 miliarda dolarów i zysk netto między 62 a 72 milionami dolarów. Obie wartości oznaczają spadek w porównaniu z tym samym kwartałem ubiegłego roku.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.
OR CONTINUE WITH