Stone Fashion Group w większości w szwedzkich rękach
Stone Fashion Group, firma matka m.in. marki odzieży narciarskiej Goldbergh i marki kurtek Beaumont, sprzedała pakiet większościowy firmie Scope Capital. Jak czytamy w komunikacie prasowym, przejęcie oznacza początek nowej fazy rozwoju.
Stone Fashion Group, założona w 1957 roku, jest firmą matką marek Goldbergh, Beaumont, Reset, District i Creenstone. Oczekuje się, że obroty firmy wyniosą 90 milionów euro, z zyskiem EBITDA (zysk przed odsetkami, opodatkowaniem, amortyzacją i deprecjacją) na poziomie 19 milionów euro. Założyciele firmy modowej zachowują mniejszościowy pakiet udziałów.
Stone Fashion Group sprzedaje pakiet większościowy firmie Scope Capital
„Jakość zawsze była naszym priorytetem w budowaniu firmy” – powiedział CEO i współzałożyciel Stone Fashion Group, Maurice Willemse. „Dotyczy to również wyboru partnerów w tej fazie rozwoju. Korzystamy z doświadczenia Scope, aby przyspieszyć rozwój naszej organizacji, szczególnie w Azji i Stanach Zjednoczonych”.
Nowy właściciel, Scope Capital, koncentruje się na markach konsumenckich segmentu premium. Wcześniej inwestował m.in. w Happy Socks, Klattermusen i Maileg. „Jesteśmy pod wrażeniem jakości marek, które Maurice i jego partnerzy zbudowali, w szczególności międzynarodowego sukcesu Goldbergh. Wspieramy ich w realizacji planów rozwoju, przyspieszając autonomiczny wzrost firmy, zarówno cyfrowo, jak i geograficznie” – powiedział Fredrik Oweson, partner w Scope Capital.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.
OR CONTINUE WITH