• Home
  • News
  • Business
  • Wytyczne Giorgio Armaniego dla przyszłości firmy: sprzedaż udziałów międzynarodowej grupie lub debiut giełdowy

Wytyczne Giorgio Armaniego dla przyszłości firmy: sprzedaż udziałów międzynarodowej grupie lub debiut giełdowy

Pojawiają się kolejne informacje dotyczące przyszłości firmy po śmierci projektanta Giorgio Armaniego. Nowe doniesienia wskazują, że spadkobiercy będą musieli sprzedać część udziałów firmy lub przeprowadzić debiut giełdowy.

Reuters, powołując się na treść testamentu, informuje, że spadkobiercy mają obowiązek sprzedać 15% udziałów w ciągu półtora roku. W późniejszym terminie (od trzech do pięciu lat po śmierci Armaniego) kolejne 30% do 54,9% udziałów ma zostać sprzedane temu samemu nabywcy.

Armani jasno określił również preferowanych kandydatów. Priorytet mają grupa dóbr luksusowych LVMH, koncern kosmetyczny L’Oréal, włoski gigant optyczny EssilorLuxottica oraz inne podobne grupy. Testament wskazuje także, że spadkobiercy powinni rozważyć firmy, z którymi Armani utrzymywał relacje biznesowe.

Projektant Giorgio Armani zmarł 4 września w wieku 91 lat.

Niniejsza informacja może zostać zaktualizowana.

Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.

FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.


OR CONTINUE WITH
Giorgio Armani