Giorgio Armani świętuje 50-lecie istnienia
loading...
24 lipca 1975 roku w Mediolanie narodził się dom mody Giorgio Armani. To wydarzenie projektant uczci premierą projektu Armani/Archivio, wystawą i pokazem w Pinakotece Brera, jak ogłosiła dziś firma w komunikacie prasowym.
Armani/Archivio to interaktywna platforma cyfrowa, która zostanie uruchomiona w sobotę 30 sierpnia podczas Festiwalu Filmowego w Wenecji. "Platforma obfituje w treści będące efektem skrupulatnej katalogizacji kolekcji Giorgio Armani, mającej na celu zachowanie dziedzictwa firmy i stanowi pomost między przeszłością a przyszłością. Armani/Archivio wkrótce będzie miało swoją siedzibę pod Mediolanem", precyzuje Armani w komunikacie.
W środę 24 września Giorgio Armani otworzy dla publiczności wystawę w Pinakotece Brera
Kulminacja obchodów przypadnie na mediolański tydzień mody: w środę 24 września Giorgio Armani otworzy dla publiczności wystawę w Pinakotece Brera. Po raz pierwszy w historii sale muzeum gościć będą ekspozycję mody: sto pięćdziesiąt archiwalnych stylizacji Giorgio Armani ukaże spójną ewolucję marki na przestrzeni dekad, łącząc modę projektanta z arcydziełami sztuki.
Giorgio Armani pokaże swoją kolekcję w Mediolanie 28 września
Giorgio Armani zamknie tydzień mody wieczorem w niedzielę 28 września, prezentując w historycznej scenerii dziedzińca honorowego Palazzo Brera kolekcję Giorgio Armani dla kobiet na sezon wiosna/lato 2026 oraz wybrane stylizacje Giorgio Armani dla mężczyzn z ostatniej kolekcji zaprezentowanej w czerwcu.
Skonsolidowane przychody netto Grupy Armani w 2024 roku wyniosły 2,3 miliarda euro, co oznacza spadek o 5% w porównaniu z rokiem poprzednim przy stałych kursach walut (-6% przy bieżących kursach walut). Spadek przychodów ze sprzedaży detalicznej wyniósł 3% przy bieżących kursach walut, "mimo kilku tymczasowych zamknięć sklepów z powodu remontów, co jest zgodne ze średnią dla rynku mody i dóbr luksusowych w 2024 roku, według badań różnych wyspecjalizowanych instytutów", wyjaśniał zarząd w komunikacie.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.