• Home
  • News
  • Fashion
  • Maison Margiela wprowadza nową linię dedykowaną kolaboracjom

Maison Margiela wprowadza nową linię dedykowaną kolaboracjom

By Caitlyn Terra

loading...

Automated translation

Scroll down to read more
Fashion
Credits: Maison Margiela

Belgijski dom mody Maison Margiela wprowadza na rynek „Linię 2”. Marka poszerza tym samym swoją ofertę o nową linię, która, jak czytamy w komunikacie prasowym, „umacnia wymianę między modą a kulturą”.

W praktyce linia ta będzie platformą dla „kreatywnych kolaboracji”. Wybór numeru dwa wynika z idei „połączenia dwóch umysłów w celu stworzenia nowego rezultatu”.

Pierwszym przejawem „Linii 2” jest instalacja artystyczna stworzona przez artystkę wizualną Heemin Chung i artystę dźwiękowego Joyul. Czerpali oni inspirację z tematu przewodniego kolekcji Maison Margiela na zimę 2025. Instalacja będzie prezentowana we flagowym butiku marki w Hannam.

Dom mody Maison Margiela stosuje „numerację Margiela” od 1997 roku. Kodowanie to służy jako system indeksowania linii produktowych, a także jako oznaczenie marki bez użycia logo. Każdy numer, od 0 do 23, odpowiada konkretnej linii w strukturze Maison, od haute couture i ready-to-wear, po akcesoria i perfumy. Numer dwa do tej pory nie był wykorzystywany.

Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.

FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.

Maison Margiela