• Home
  • News
  • Fashion
  • Olivier Theyskens i organizatorzy Tomorrowland tworzą markę Boloria

Olivier Theyskens i organizatorzy Tomorrowland tworzą markę Boloria

By Florence Julienne

loading...

Automated translation

Scroll down to read more
Fashion
Boloria by Olivier Theyskens Credits: Boloria

Belgijski projektant Olivier Theyskens rozpoczyna nowy rozdział w swojej karierze, zakładając markę Boloria. W tym przedsięwzięciu partneruje mu belgijska grupa Weareone.world, organizator festiwalu Tomorrowland.

Z siedzibą w Antwerpii, Weareone.world to firma zajmująca się promocją i organizacją wydarzeń artystycznych i widowisk. Najbardziej znana jest jako organizator Tomorrowland, festiwalu muzyki elektronicznej o międzynarodowej renomie.

W czerwcu 2025 roku firma otworzyła Lab of Tomorrow, pierwsze centrum innowacji we Flandrii (Boom) o powierzchni 3 000 metrów kwadratowych. Składa się ono z biur, sal konferencyjnych i studiów. Jego misją jest wspieranie startupów, naukowców i twórców specjalizujących się w technologiach rozrywkowych poprzez program akceleracyjny i infrastrukturę współdzieloną (źródło: Belga News Agency).

To pierwszy raz, kiedy Weareone.world angażuje się w branżę mody, co może sugerować nowatorskie podejście do tej dziedziny, zwłaszcza że Olivier Theyskens to doświadczony projektant. Oprócz własnej marki, charakteryzującej się romantyczno-gotycką estetyką, podejściem semi-couture i mistrzowskim opanowaniem techniki, Theyskens był dyrektorem artystycznym Rochas i Azzaro.

Debiutancka kolekcja Boloria od Oliviera Theyskensa planowana jest na 2026 rok

W komunikacie prasowym mowa o „preludium, wizualnej ewolucji filozofii, deklaracji intencji” i zapowiedzi, że to „pierwszy etap partnerstwa, które ma się rozwijać w wielorakie projekty kreatywne”.

Marka prezentuje ponadczasową identyfikację wizualną, stworzoną przez Willy'ego Vanderperre. Oddaje ona eksplorację głównych tematów projektanta: młodości, izolacji i ciągłego poszukiwania nowej tożsamości.

Belgijski fotograf i reżyser Willy Vanderperre jest autorem kampanii dla Raf Simons, Dior, Jil Sander, Prada, Calvin Klein i wielu sesji zdjęciowych dla magazynów modowych.

Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.

FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.

Boloria
Olivier Theyskens