• Home
  • News
  • People
  • Chloe Malle nową szefową działu treści redakcyjnych Vogue US

Chloe Malle nową szefową działu treści redakcyjnych Vogue US

By Danielle Wightman-Stone

loading...

Automated translation

Scroll down to read more
People
Chloe Malle, szefowa działu treści redakcyjnych Vogue US Zdjęcie: Condé Nast

Globalna firma medialna Condé Nast potwierdziła, że Chloe Malle pokieruje kreatywnym i redakcyjnym działem Vogue US, zastępując na tym stanowisku Annę Wintour, która zrezygnowała z tej roli w czerwcu.

W oświadczeniu Condé Nast poinformowało, że Malle, która od 2023 roku pełniła funkcję redaktor naczelnej Vogue.com, nadzorując wszystkie treści cyfrowe dla tytułu, obejmie nowe stanowisko ze skutkiem natychmiastowym. Dołączy do zespołu kierowniczego, składającego się z dziesięciu szefów działów treści redakcyjnych na całym świecie i będzie podlegać Wintour.

Komentując nominację, Wintour, dyrektor ds. treści w Condé Nast i globalna dyrektor redakcyjna Vogue, powiedziała w oświadczeniu: „Wierzę, że serdeczność, radość, doświadczenie i przenikliwa wizja to cechy, dzięki którym Vogue będzie się rozwijał w nadchodzących latach. W momencie zmian, zarówno w modzie, jak i poza nią, Vogue musi pozostać zarówno wzorem do naśladowania, jak i liderem wyznaczającym nowe trendy.

„Chloe wielokrotnie udowodniła, że potrafi znaleźć równowagę między długą, wyjątkową historią amerykańskiego Vogue'a a jego przyszłością na pierwszej linii frontu innowacji. Jestem bardzo podekscytowana dalszą współpracą z nią, jako jej mentorka, ale także jako jej uczennica, podczas gdy ona poprowadzi nas i naszych odbiorców tam, gdzie jeszcze nigdy nie byliśmy”.

Chloe Malle zastępuje Annę Wintour w Vogue US

Malle, która pracuje w Vogue od 2011 roku, pod swoim kierownictwem podwoiła ruch bezpośredni na Vogue.com, a także odnotowała dwucyfrowy wzrost we wszystkich kluczowych wskaźnikach, w tym unikalnych odsłonach, czasie spędzonym na stronie i ilości publikowanych treści, wokół najważniejszych wydarzeń, takich jak Met Gala i Vogue World. Ruch na stronie regularnie osiąga średnio 14,5 miliona unikalnych użytkowników miesięcznie.

Ponadto Malle, która zaczynała jako redaktor działu towarzyskiego w magazynie, prowadząc relacje ze ślubów i wydarzeń towarzyskich, kierowała również szeroko zakrojoną ekspansją redakcyjną tytułu, uruchamiając nowe newslettery prowadzone przez redaktorów i wprowadzając udane, coroczne cykle, takie jak Dogue i Vogue Vintage Guide. Podniosła również Vogue Weddings do rangi dedykowanej sekcji na stronie głównej, zwiększając ilość publikowanych treści o 30 procent i generując rekordowe zaangażowanie.

Malle od 2022 roku jest również współprowadzącą „The Run-Through”, cotygodniowego podcastu Vogue o modzie i kulturze.

O swojej nowej roli Malle dodała: „Spędziłam swoją karierę w Vogue, pracując na różnych stanowiskach i platformach - od druku po media cyfrowe, od dźwięku po wideo, od wydarzeń po media społecznościowe. Kocham ten tytuł, kocham treści, które tworzymy, i kocham redaktorów, którzy je tworzą. Vogue ukształtował mnie taką, jaką jestem, a teraz jestem podekscytowana perspektywą kształtowania Vogue'a. Z niecierpliwością czekam na jeszcze większe zaangażowanie w drukowane wydania, wideo i wydarzenia - wspierając prawdziwą wieloplatformowość, której pragnie i wymaga nasza publiczność.

„Moda i media ewoluują w zawrotnym tempie, a ja jestem zachwycona i onieśmielona, że mogę być częścią tego procesu. Czuję się również niezwykle szczęśliwa, że nadal mam Annę tuż za rogiem jako moją mentorkę”.

Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.

FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.

Anna Wintour
Conde Nast
Vogue