Gap Inc. rozszerza działalność o kosmetyki i akcesoria, mianując nowe kierownictwo
Gap Inc. strategicznie wkracza na rynek kosmetyków i akcesoriów, mianując nowe kierownictwo i angażując ekspertów branżowych do nadzorowania ekspansji.
Firma ogłosiła nominacje Deb Redmond na stanowisko dyrektor generalnej ds. kosmetyków oraz Michele Parsons na stanowisko dyrektor generalnej ds. akcesoriów. Te nowe kategorie produktowe mają na celu poszerzenie zasięgu marek Gap Inc. i pogłębienie relacji z klientami.
Aby dodatkowo przyspieszyć rozwój w tych nowych kategoriach, firma zaangażowała również Johna Demseya, byłego prezesa grupy wykonawczej Estée Lauder, oraz Reeda Krakoffa, trzykrotnego laureata nagrody CFDA "Projektant Akcesoriów Roku", jako dyrektorów wykonawczych odpowiednio ds. kosmetyków i akcesoriów.
Według prezesa i dyrektora generalnego Gap Inc., Richarda Dicksona, te nowe segmenty biznesowe są postrzegane jako "obiecujące silniki wzrostu" dla portfolio firmy. Stwierdził, że dzięki wsparciu tych "najlepszych w swojej klasie liderów branży", Gap Inc. jest "dobrze przygotowana nie tylko do rozszerzenia oferty produktowej, ale także do ugruntowania tych kategorii jako obiecujących motorów napędowych wzrostu".
Firma wprowadzi swoją inicjatywę kosmetyczną w Old Navy już tej jesieni, rozpoczynając od rozszerzenia asortymentu produktów dla całej rodziny w 150 sklepach, z których niektóre będą miały wydzielone stoiska z przeszkolonymi konsultantami ds. urody. Marka Gap wprowadzi własne kosmetyki w 2026 roku, a firma planuje zastosować podobne, etapowe podejście do ekspansji w kategorii akcesoriów.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.