• Home
  • News
  • People
  • Nowa struktura marketingowa: Puma mianuje Marię Valdes na stanowisko Chief Brand Officer

Nowa struktura marketingowa: Puma mianuje Marię Valdes na stanowisko Chief Brand Officer

Niemiecki producent artykułów sportowych stawia na ściślejsze powiązanie rozwoju produktu ze storytellingiem. Na czele nowej jednostki organizacyjnej stanie sprawdzona menedżerka.
People
Maria Valdes obejmuje nowe obowiązki w Puma jako Chief Brand Officer Zdjęcie: Puma SE
By Jan Schroder

loading...

Automated translation

Przeczytaj oryginał de or da en es fr it nl pt tr
Scroll down to read more

Niemiecki producent artykułów sportowych Puma SE ogłosił w poniedziałek reformę działu Brand Marketingu i w związku z tym obsadził na nowo kluczowe stanowisko.

Jak poinformowała firma, Maria Valdes pokieruje nową organizacją jako Chief Brand Officer na szczeblu zarządu. W tej roli przejmie odpowiedzialność za obszary Brand Marketingu, produktu, Creative Direction, innowacji i Go-to-Market. 41-letnia menedżerka zasiada w zarządzie firmy od 2023 roku i do tej pory pełniła funkcję Chief Product Officer.

Nowa organizacja łączy rozwój produktu i storytelling

Jak czytamy w komunikacie, nowa, nadrzędna jednostka organizacyjna pozwoli firmie Puma „ulepszyć i ujednolicić storytelling swoich produktów”. Rozwój produktu i storytelling będą teraz „przebiegać równolegle”. Celem jest „opowiadanie autentycznych i wyrazistych historii”, aby w ten sposób inspirować konsumentów. Firma wyjaśniła, że w ramach reformy dział Sport Marketingu zostanie oddzielony od Brand Marketingu i będzie podlegał bezpośrednio CEO, Arthurowi Hoeldowi.

CEO Pumy wyjaśnił powody reorganizacji, która wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym: „Dzięki naszemu fantastycznemu archiwum i wiodącym produktom z segmentu performance, takim jak technologia Nitro, mamy doskonałą okazję do opowiadania inspirujących historii. Dotychczasowe podejście Pumy do storytellingu było jednak zbyt rozdrobnione” – wyjaśnił Hoeld w oświadczeniu. „Dzięki równoległemu prowadzeniu działań z zakresu storytellingu i rozwoju produktu wzmocnimy nasze ikoniczne modele oraz produkty performance i stworzymy struktury niezbędne do lepszego pozycjonowania Pumy na tle konkurencji w branży sportowej”.

Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.

FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.

Maria Valdes
Puma
Puma SE