Nowa struktura marketingowa: Puma mianuje Marię Valdes na stanowisko Chief Brand Officer
Niemiecki producent artykułów sportowych Puma SE ogłosił w poniedziałek reformę działu Brand Marketingu i w związku z tym obsadził na nowo kluczowe stanowisko.
Jak poinformowała firma, Maria Valdes pokieruje nową organizacją jako Chief Brand Officer na szczeblu zarządu. W tej roli przejmie odpowiedzialność za obszary Brand Marketingu, produktu, Creative Direction, innowacji i Go-to-Market. 41-letnia menedżerka zasiada w zarządzie firmy od 2023 roku i do tej pory pełniła funkcję Chief Product Officer.
Nowa organizacja łączy rozwój produktu i storytelling
Jak czytamy w komunikacie, nowa, nadrzędna jednostka organizacyjna pozwoli firmie Puma „ulepszyć i ujednolicić storytelling swoich produktów”. Rozwój produktu i storytelling będą teraz „przebiegać równolegle”. Celem jest „opowiadanie autentycznych i wyrazistych historii”, aby w ten sposób inspirować konsumentów. Firma wyjaśniła, że w ramach reformy dział Sport Marketingu zostanie oddzielony od Brand Marketingu i będzie podlegał bezpośrednio CEO, Arthurowi Hoeldowi.
CEO Pumy wyjaśnił powody reorganizacji, która wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym: „Dzięki naszemu fantastycznemu archiwum i wiodącym produktom z segmentu performance, takim jak technologia Nitro, mamy doskonałą okazję do opowiadania inspirujących historii. Dotychczasowe podejście Pumy do storytellingu było jednak zbyt rozdrobnione” – wyjaśnił Hoeld w oświadczeniu. „Dzięki równoległemu prowadzeniu działań z zakresu storytellingu i rozwoju produktu wzmocnimy nasze ikoniczne modele oraz produkty performance i stworzymy struktury niezbędne do lepszego pozycjonowania Pumy na tle konkurencji w branży sportowej”.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.