H&M wkracza na rynek brazylijski
Szwedzki gigant odzieżowy H&M rozszerza swoją działalność na nowy rynek – Brazylię.
W poniedziałek H&M ogłosił otwarcie swojego pierwszego brazylijskiego sklepu w centrum handlowym Iguatemi Shopping w São Paulo. Jednocześnie marka uruchomiła swoją platformę e-commerce w tym kraju. To pierwszy raz, kiedy H&M jednocześnie wprowadza swoją obecność fizyczną i cyfrową na nowym rynku.
„Otwarcie naszego pierwszego sklepu i sklepu online w tym samym dniu to historyczny moment dla H&M i jestem niezmiernie podekscytowany, że wreszcie tu jesteśmy” – powiedział Daniel Erver, CEO grupy H&M. „Wprowadzenie H&M do Brazylii to coś więcej niż tylko wejście na rynek – chodzi o budowanie trwałej relacji z krajem, który nas inspiruje”.
Wraz z wejściem do Brazylii, H&M jest obecny w 79 krajach ze sklepami stacjonarnymi i w 61 krajach online.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.