Main Rose, nowa marka bielizny szwedzkiej ikony popu Zary Larsson
Skandynawia zyskała nową markę bieliźniarską: Main Rose, której muzą i dyrektor kreatywną jest szwedzka piosenkarka Zara Larsson. Artystka jest również współzałożycielką marki, obok brytyjskiego przedsiębiorcy Bena Eliassa, twórcy marki kosmetycznej Estrid.
Pierwsza kolekcja obejmuje 30 modeli wykonanych z miękkich tkanin, takich jak modal, i zawiera również linię loungewear. Kładzie nacisk na wyraziste kroje, zdobienia i minimalistyczną stylistykę. W komunikacie prasowym nie podano informacji na temat zrównoważonego rozwoju. Ceny zaczynają się od 19 EUR za figi. Rozmiary wahają się od XS do XXL. Debiutancka kolekcja zostanie wprowadzona na rynek 15 października na stronie mainrose.com. Kolejne dropy zaplanowano na 2026 rok.
Informacją o premierze Larsson podzieliła się najpierw ze swoimi 8,7 milionami obserwujących na Instagramie, publikując zdjęcie, na którym pozuje na złotej rzeźbie w bieliźnie własnego projektu. Model jest prosty, w odcieniu nude, ale dzięki transparentnej tkaninie zyskuje zmysłowy charakter. Jak napisała: „Ostatecznie, mój wymarzony strój to nic więcej niż stringi”. W komunikacie prasowym Larsson opisuje swoją markę w bardziej formalny sposób – jako przedłużenie samej siebie. Koncepcja zrodziła się z licznych rozmów na temat przyjemności („pleasure”): rzeczy, które uprzyjemniają codzienne życie. Zdaniem Larsson, intrygująca bielizna jest jedną z nich.
Wprowadzając na rynek Main Rose, Larsson przełamuje konserwatywne wyobrażenia na temat skandynawskiego, w dużej mierze minimalistycznego designu, wkraczając na rynek, który rzadko kojarzy się z krajami nordyckimi: zmysłowej bielizny.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.