• Home
  • News
  • Retail
  • Premiera w Seulu: Arket otwiera pierwszy pop-up store w Korei Południowej

Premiera w Seulu: Arket otwiera pierwszy pop-up store w Korei Południowej

Retail
Arket otwiera pop-up w Seulu Credits: Arket
By Jule Scott

loading...

Automated translation

Przeczytaj oryginał de or da en es fr it ja nl pt tr zh
Scroll down to read more

Marka Arket, należąca do grupy H&M, otwiera swój pierwszy tymczasowy sklep pop-up w Korei Południowej. Sklep będzie czynny od 6 do 14 września w Seulu, poinformował Arket w czwartek. Pop-up znajduje się w Musinsa Empty Seongsu, koncepcyjnym sklepie oferującym platformę dla marek.

Marka zaprezentuje na miejscu swoją kolekcję jesień/zima 2025, a także wybór „ponadczasowych wzorców projektowych, które tworzą wszechstronną garderobę z przemyślanymi elementami na każdą okazję” – czytamy w komunikacie. Arket wprowadza również kolekcję kapsułową Arket Sans, która obejmuje T-shirty z nadrukami graficznymi, torby płócienne, skórzany etui na karty i zawieszki do bagażu.

W pop-up store Arket w Seulu po raz pierwszy w Korei zostanie zaprezentowana również kolaboracja Arket i Apartamento Bookshop. Po gościnnych występach w Berlinie, Sztokholmie, Paryżu i Barcelonie, księgarnia w Seulu prezentuje starannie dobrany wybór literatury poświęconej tematyce jedzenia, sztuki i estetyki codzienności.

Pop-up w Seulu jest częścią dalszej ekspansji Arket w Korei i zbiega się z debiutem marki na koreańskiej platformie e-commerce 29CM w tym samym tygodniu. Jesienią Arket rozszerzy również swoją fizyczną obecność w kraju. W październiku zostanie otwarty nowy sklep w Starfield Goyang, a następnie pierwszy punkt w LoYe World Mall Jamsil jeszcze w tym roku.

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani otwarciem naszego pierwszego pop-up store'u w Korei – ta tętniąca życiem dzielnica Seulu to idealna lokalizacja” – powiedziała dyrektor zarządzająca Pernilla Wohlfahrt. „Przestrzeń ta rozbudza ciekawość, a odwiedzający mają możliwość poznania naszej starannie wyselekcjonowanej, nowoczesnej oferty rynkowej poprzez interaktywne doświadczenie z marką.”

Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.

FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.

Arket
Pop-up