• Home
  • News
  • Retail
  • Urban Revivo poszerza globalny zasięg, otwierając nowe sklepy w stolicach mody

Urban Revivo poszerza globalny zasięg, otwierając nowe sklepy w stolicach mody

Retail
Sklep Urban Revivo przy 515 Broadway, Nowy Jork, USA Zdjęcie: Urban Revivo
By Prachi Singh

loading...

Automated translation

Przeczytaj oryginał en or da de es fr it nl pt
Scroll down to read more

Chińska marka odzieżowa Urban Revivo, posiadająca ponad 400 sklepów w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, aktywnie rozszerza swój globalny zasięg, otwierając nowe sklepy w najważniejszych ośrodkach mody. W 2024 roku firma otworzyła dziewięć nowych sklepów w Azji Południowo-Wschodniej, m.in. w Singapurze, Malezji, Tajlandii, Wietnamie i na Filipinach, zwiększając tym samym swoją łączną liczbę sklepów w regionie do prawie 20. W tym roku marka przyspiesza swoją międzynarodową ekspansję, otwierając nowe sklepy w Nowym Jorku, Londynie, Tokio i Hongkongu.

Strategia rozwoju Urban Revivo koncentruje się zarówno na działalności operacyjnej, jak i franczyzie. Nowe sklepy marki zostały zaprojektowane zgodnie z koncepcją „miejskiego centrum sztuki”, dostosowując każdy lokal do unikalnego charakteru miasta, aby poprawić doświadczenia klienta. Pierwszy londyński sklep flagowy marki to przestrzeń o powierzchni 492 m² przy Neal Street w Covent Garden, natomiast pierwszy sklep w USA to lokal o powierzchni 2787 m² przy 515 Broadway w Soho w Nowym Jorku. W tym roku marka otworzyła również drugi sklep w Londynie o powierzchni 2700 m².

Według raportu Reutersa, marka sprzedaje bluzki za około 130 juanów (18,17 dolarów) i sukienki letnie za 350 juanów (48,93 dolarów), a jej celem jest otwarcie 200 sklepów zagranicznych w ciągu najbliższych pięciu lat. Aby lepiej trafić do zachodnich konsumentów, marka uruchomiła w 2024 roku europejskie centrum projektowe, w którym tworzone są produkty dostosowane do lokalnych gustów.

Analitycy sugerują, że Urban Revivo może napotkać kilka przeszkód w związku z ekspansją na rynki zachodnie. Zalicza się do nich wyzwania związane z kwestiami społecznymi i środowiskowymi, aspektami politycznymi i przepisami dotyczącymi danych, dodaje raport. Pomimo tych wyzwań, niektórzy eksperci branżowi uważają, że chińskie pochodzenie Urban Revivo nie będzie przeszkodą w odniesieniu sukcesu na Zachodzie, ponieważ współcześni konsumenci koncentrują się bardziej na produktach, które rezonują z nimi emocjonalnie.

Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.

FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.

Urban Revivo