W obiektywie: G-Star prezentuje nowy koncept sklepowy
Marka denimowa G-Star zadebiutowała z nowym konceptem sklepowym w Gandawie. W oficjalnym komunikacie firma określa go jako „nowoczesne tło dla denimu premium”.
Nową przestrzeń opisano jako „funkcjonalną, architektoniczną, artystyczną i zakorzenioną w denimowym know-how”. Inspiracją dla projektu była główna siedziba G-Star w Amsterdamie. We wnętrzu wykorzystano elementy z betonu, szczotkowane aluminium oraz zielone akcenty. Wykończenia wykonano z papieru z recyklingu, a jedną ze ścian pokrywa włókno szklane.
W sklepie znajduje się między innymi denim bar, prezentujący pełną ofertę produktów z denimu. Ponadto w nowym koncepcie ograniczono liczbę statycznych manekinów na rzecz cyfrowych ekranów, które prezentują kolekcję w ruchu.
Nowy koncept sklepowy G-Star
„Nowy koncept odzwierciedla esencję naszej tożsamości: kluczową rolę odgrywa w nim design i nieustanne dążenie do innowacji w dziedzinie denimu. To przestrzeń, w której produkt mówi sam za siebie, a klienci mogą doświadczyć denimu w jego najczystszej formie” – mówi Gwenda van Vliet, Chief Brand Officer G-Star.
Poprzedni koncept sklepowy G-Star był minimalistyczny, z dominacją bieli. Aranżacja w Gandawie jest znacznie cieplejsza i sprawia wrażenie bardziej kameralnej.
G-Star wybrał Gandawę na miejsce światowej premiery nowego konceptu, ponieważ to właśnie w tym mieście znajduje się jedna z najsilniejszych społeczności marki.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.