• Home
  • Press
  • People
  • OTCF SA wzmacnia zarząd. Łukasz Ostrowski obejmuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu

OTCF SA wzmacnia zarząd. Łukasz Ostrowski obejmuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu

PRESS RELEASE
By Press Club

loading...

Scroll down to read more
People
Łukasz Ostrowski Credits: OTCF

1 lutego do zarządu OTCF SA, właściciela marki 4F, dołączył Łukasz Ostrowski, który obejmuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu. Będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu, transformacjach operacyjnych oraz rozwoju strategii biznesowych.

Łukasz Ostrowski przez ostatnie 8 lat pracował dla globalnej marki IKEA, zdobywając doświadczenie zarówno w Chinach, jak i w Holandii. Jako Chief Marketing Officer oraz późniejszy Chief Operating Officer IKEA China, był odpowiedzialny za kluczowe transformacje, w tym przekształcenie IKEA China z tradycyjnego modelu offline w multikanałowy. Wprowadzony e-commerce już w pierwszym roku dwukrotnie przekroczył wyznaczone cele sprzedażowe, a traffic w sklepach offline zanotował istotny wzrost po trzech latach spadków. W Holandii, gdzie przez ostatnie półtora roku pełnił funkcję CEO, IKEA Netherlands odzyskała równowagę finansową po trudnym okresie związanym z lockdownem.

– Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu OTCF SA i wesprzeć dalszy rozwój firmy na polskim i międzynarodowym rynku. Moje doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym, wdrażaniu strategii oraz budowaniu silnych zespołów, zarówno w regionach azjatyckich, jak i europejskich, pozwoli mi skutecznie realizować ambitne cele związane z rozwojem wszystkich marek należących do OTCF, ze szczególnym uwzględnieniem marki 4F. Sport mnie ukształtował i przez całe życie mi towarzyszy, dlatego tym bardziej cieszę się, że moją wielką pasję będę mógł łączyć z pracą – powiedział Łukasz Ostrowski.

Łukasz Ostrowski posiada także bogate doświadczenie w obszarze rozwoju biznesu i strategii marketingowych pełniąc w przeszłości funkcje: CEO Groupon Polska, CMO IKEA Polska oraz Vision Express. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł magistra na kierunku Marketing i Zarządzanie, a wcześniej tytuł inżyniera na Wydziale Chemii Politechniki Śląskiej w Gliwicach.

4F
OTCF SA