Articles by Partner
Partner Content dostarczany jest bezpośrednio przez sprawdzonych partnerów FashionUnited i publikowany w oryginalnej wersji, z ewentualnymi drobnymi korektami redakcyjnymi. Artykuły te oddają autentyczny głos, wizję i know-how marek.
Radar marek: Bluemarble – odważne połączenie streetwearu i kultury surfingu
Bluemarble to młoda paryska marka modowa, która w krótkim czasie stała się jednym z najgłośniejszych nazwisk w modzie męskiej. Założona w 2019 roku przez Anthony’ego Alvareza, łączy wpływy kultury surfingu i skateboardingu z nostalgią za początkiem lat 2000 oraz wielokulturowymi inspiracjami, tworząc odważną i spójną estetykę. To świeże połą...
FashionPartner Contentloading...
Grupa CCC w Q2 2025: umocnienie wyniku EBITDA, wzrost przychodów oraz przyspieszenie rozwoju powierzchni handlowej
Grupa CCC w Q2 2025 (maj’25 - lipiec’25) odnotowała wynik EBITDA na poziomie 465 mln PLN – wyższy o ponad 14% rdr. Przychody Grupy wzrosły o 11% rdr do poziomu 2,9 mld PLN. Q2 2025 był dla Grupy CCC czasem przyspieszenia rozwoju powierzchni handlowej – jej dynamika wyniosła +20% rdr. Grupa utrzymuje wysoką dyscyplinę kosztową, notując spadek...
BusinessPartner Contentloading...
Zmiana podejścia do rozmiarówki w Europie
Alvanon, pionier w zakresie opartej na danych technologii rozmiarówki nowej generacji, rozszerza obecność w Europie, aby pomóc markom i detalistom przekształcić podejście do projektowania i rozwoju kolekcji. Misja firmy: umożliwić przedsiębiorstwom modowym opracowanie spójnych strategii rozmiarowych, które zwiększą efektywność, umożliwią zró...
BusinessPartner Contentloading...