Primark wkracza na Bliski Wschód dzięki umowie z Alshaya Group
loading...
Sieć sklepów Primark, znana z przystępnych cen, potwierdziła plany wejścia na rynek Bliskiego Wschodu poprzez nowe partnerstwo z operatorem franczyz detalicznych, Alshaya Group. Firmy, które po raz pierwszy ogłosiły swoją strategiczną współpracę w 2024 roku, planują otwarcie czterech sklepów w regionie Rady Współpracy Państw Zatoki Perskiej (GCC).
Otwarcia rozpoczną się od nowego sklepu w The Avenues w Kuwejcie, który zadebiutuje w październiku 2025 roku. Następnie powstaną sklepy w Dubaju na początku 2026 roku, m.in. w Dubai Mall, Mall of Emirates i City Centre Mirdif. Po tych czterech pierwszych sklepach, Primark planuje kontynuować współpracę z Alshaya w celu potencjalnego otwarcia kolejnych lokalizacji na innych rynkach GCC.
W komunikacie prasowym, tymczasowy dyrektor generalny Primark, Eoin Tonge, powiedział, że firma jest podekscytowana kolejnym krokiem w swojej globalnej ekspansji. Tonge dodał, że na Bliskim Wschodzie „istnieje już silna grupa klientów gotowych i czekających na nas, a my wierzymy, że cały region ma duży potencjał dla Primark i naszej propozycji wartości”.
W swoim oświadczeniu, dyrektor generalny Alshaya, John Hadden, skomentował: „Odkąd ogłosiliśmy nasze partnerstwo kilka miesięcy temu, widzimy, jak bardzo nasi klienci są podekscytowani otwarciem sklepów Primark w regionie. Jesteśmy niezwykle dumni z naszej współpracy z Primark i wszyscy z niecierpliwością oczekujemy na długo wyczekiwane otwarcie pierwszych sklepów w ciągu najbliższych kilku miesięcy”.
Ten artykuł został przetłumaczony na język polski przy użyciu narzędzia AI.
FashionUnited wykorzystuje technologię językową opartą na sztucznej inteligencji, aby zapewnić szerszy dostęp do wiadomości i informacji dla profesjonalistów z branży mody na całym świecie. Chociaż staramy się zapewnić dokładność, tłumaczenia AI są stale udoskonalane i mogą nie być jeszcze całkowicie bezbłędne. W przypadku uwag lub pytań dotyczących tego procesu, prosimy o kontakt pod adresem info@fashionunited.com.