Articles by FashionUnited PR
Radar Marek: Ami Paris przyjaźń wpisana w DNA marki
Niewiele marek może poszczycić się tak natychmiastową rozpoznawalnością jak Ami Paris. Założona w 2011 roku przez Alexandre’a Mattiussiego marka Ami (co po francusku oznacza po prostu „przyjaciel”) zbudowała swoją reputację na niewymuszonym krawiectwie, wyrafinowanych elementach bazowych oraz charakterystycznym logo, które dziś zdobi dzianiny od...
Fashionloading...
Radar marek: Sessùn – dziedzictwo boho-chic w połączeniu z nowoczesną dynamiką
Na współczesnym, nasyconym rynku konsumenckim marce Sessùn udaje się pozostać wierną swoim korzeniom, a jednocześnie konsekwentnie poszerzać zasięg. Założona w Marsylii w 1996 roku przez Emmę François, francuska marka odzieży damskiej zasłynęła estetyką boho-chic, łączącą barwy ziemi, naturalne tkaniny i swobodne sylwetki podkreślone kobiecym...
Fashionloading...
Brand Radar: Magda Butrym celebruje polskie dziedzictwo kulturowe
Magda Butrym to polska luksusowa marka modowa założona w 2014 roku przez projektantkę Magdę Butrym, która wciąż pełni funkcję dyrektorki kreatywnej. Znana z umiejętnego łączenia nowoczesnej kobiecości z detalami inspirowanymi stylem vintage, charakterystyczna estetyka marki łączy romantyczną elegancję zdobioną różami z pewnym siebie krawiectwem....
Fashionloading...
Samsøe Samsøe otwiera pop-up „Radiant Connection” w warszawskim VITKAC
Kopenhaski dom mody Samsøe Samsøe uruchomił tymczasowy pop-up w kultowym domu towarowym VITKAC w Warszawie, prezentując wystawę Radiant Connection wraz z kolekcją jesień–zima 2025. Instalacja, która miała premierę podczas Tygodnia Mody w Kopenhadze, będzie dostępna dla odwiedzających w najbliższych tygodniach, oferując immersyjne doświadczenie...
FashionPress Releaseloading...
JD Sports umacnia swoją obecność w Europie Środkowo-Wschodniej
JD Sports kontynuuje strategiczną ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej, podkreślając ambicje umocnienia swojej pozycji jako lidera w międzynarodowym sektorze sprzedaży detalicznej mody sportowej. Od momentu otwarcia pierwszego sklepu w Polsce w 2021 roku, brytyjska, wielokanałowa sieć detaliczna prowadzi już 65 sklepów w Bułgarii, Chorwacji,...
RetailPress Releaseloading...
Trendy technologiczne w branży mody w 2025 roku
Wraz z ewolucją branży mody, rok 2025 zapowiada się jako rok przełomowych zmian technologicznych, które na nowo zdefiniują każdy aspekt sektora. Od projektowania, po sprzedaż detaliczną, technologia nie tylko usprawni działania, ale także zaoferuje innowacyjne sposoby angażowania klientów. Poznaj kluczowe trendy kształtujące cyfrową transformacj...
BusinessMemberloading...
Loewe: Pionier TikToka redefiniujący luksus w mediach społecznościowych
W dynamicznym świecie mediów społecznościowych, jeden z luksusowych domów mody nie tylko uczestniczy w dyskusji, ale aktywnie ją prowadzi. Loewe, hiszpańska marka luksusowa założona w 1846 roku, znana z wykwintnych wyrobów skórzanych i innowacyjnej odzieży prêt-à-porter, z zaangażowaniem tworzy treści, które głęboko rezonują z różnorodną,...
Fashion|marketing loading...
FashionUnited rozszerza działalność na 100 krajów
FashionUnited znacząco rozszerza swój globalny zasięg, dodając 60 krajów do swojej platformy w nadchodzących miesiącach. Do końca tego roku, ekspansja ta umożliwi ponad 80% profesjonalistów z branży mody na całym świecie dostęp do wiadomości branżowych, ofert pracy i kluczowych danych we własnym kraju i języku. Ta istotna ekspansja jest...
BusinessMemberloading...