Articles by FashionUnited PR
JD Sports umacnia swoją obecność w Europie Środkowo-Wschodniej
JD Sports kontynuuje strategiczną ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej, podkreślając ambicje umocnienia swojej pozycji jako lidera w międzynarodowym sektorze sprzedaży detalicznej mody sportowej. Od momentu otwarcia pierwszego sklepu w Polsce w 2021 roku, brytyjska, wielokanałowa sieć detaliczna prowadzi już 65 sklepów w Bułgarii, Chorwacji,...
RetailPress Releaseloading...
Trendy technologiczne w branży mody w 2025 roku
Wraz z ewolucją branży mody, rok 2025 zapowiada się jako rok przełomowych zmian technologicznych, które na nowo zdefiniują każdy aspekt sektora. Od projektowania, po sprzedaż detaliczną, technologia nie tylko usprawni działania, ale także zaoferuje innowacyjne sposoby angażowania klientów. Poznaj kluczowe trendy kształtujące cyfrową transformacj...
Businessloading...
Loewe: Pionier TikToka redefiniujący luksus w mediach społecznościowych
W dynamicznym świecie mediów społecznościowych, jeden z luksusowych domów mody nie tylko uczestniczy w dyskusji, ale aktywnie ją prowadzi. Loewe, hiszpańska marka luksusowa założona w 1846 roku, znana z wykwintnych wyrobów skórzanych i innowacyjnej odzieży prêt-à-porter, z zaangażowaniem tworzy treści, które głęboko rezonują z różnorodną,...
Fashion|marketing loading...
FashionUnited rozszerza działalność na 100 krajów
FashionUnited znacząco rozszerza swój globalny zasięg, dodając 60 krajów do swojej platformy w nadchodzących miesiącach. Do końca tego roku, ekspansja ta umożliwi ponad 80% profesjonalistów z branży mody na całym świecie dostęp do wiadomości branżowych, ofert pracy i kluczowych danych we własnym kraju i języku. Ta istotna ekspansja jest...
Businessloading...